OUR GAMESROOM


W BPH sezam max, wszystkie przelewy (również do innych banków) darmowe, wypłaty we wszystkich bankomatach w kraju za friko, oprocentowanie 3,8 %. 8|
-_-


A opłaty za konto
Jakie warunki należy spełnić ??
płatność za użytkowanie karty ??
sposób zabezpieczeń transakcji internetowych ??
OPłATA ZA PROWADZENIE KONTA 12,95zł
Obsługa odrzuconego przez system polecenia przelewu ze względu na błędne dane beneficjenta 10zł
zlecenie stałe 1,50zł
Odwołanie zlecenia stałego 10,00zł
o czym ty tu gadasz??
o super koncie ??
Zerwanie umowy ile kosztuje ??
Co to jest ??
Super konto?? Ze względu na sprzedaż mieszkania byłem zmuszony do założenia konta w tymże badziewnym banku - na JEDEN miesiąc

PEłNE INFORMACJE NASTĘPNYM RAZEM PODAWAJ

DotPay to system platnosci internetowych. Nie trzeba miec tam konta. Obsluguje on transfery z kont do konta na DotPay po prostu.


Kanały płatności: mTransfer, MultiTransfer, Pład z Nordea, BPH Pay By Link, Pekao24 Przelew, Przelew24 BZWBK, Płacę z Inteligo, VIA Moje Rachunki, ING Online, Przelew z BPH, Przelew bankowy, Przekaz pocztowy, Pekao24, Millenet, Deutsche Bank PBC, Kredyt Bank KB24, Inteligo PKO BP, Lukas Bank, CitiBank Handlowy, Invest Bank, BGZ, BOŚ, Fortis Bank, Przelew z mBank, Przelew z MultiBank, Żabka Zielone Okienko, VW Bank Direct, Dominet Bank.

EDIT: Klikamy w link DotPay -> Wpisujemy sume i tylko to zmieniamy. Klikam dalej -> wybieramy sposob płatnosci. Po kliknieciu dalej zostaniecie przeniesieni na strone swojego banku -> Zalogujecie sie -> Po zalogowaniu bedziecie miec gotowy wypelniony wniosek na przelew -> Zatwierdzacie i po wszystkim.

Proste i szybkie.
Użytkownik mlodszy edytował ten post 29 maj 2008 - 09:47

" />Witam

Chcialbym prosic uzytkownikow forum o opinie na temat systemow bankowosci internetowej, ktore funkcjonuja w bankach brytyjskich. Robie maly research i wasze opinie byly by bardzo cenne dla mnie. Chodzi mi o kilka rzeczy min:
1. jakie wystepuja mechanizmy zabezpieczajace (hasla jednorazowe, SMSy, token)
2. Jaka jest funkcjonalnosc w porownaniu do polskich bankow np. bph
3. Jakie systemy stosuja banki dla klienta korporacyjnego
4. wasze personalne odczucia z uzywania tamtejszych systemow

Bardzo dziekuje za informacje ,
pozdrawiam
Lukasz
sroobka@op.pl

" />Hej więc tak Barclays:

1. Mechanizmy zabezpieczeń = prawie zero : oczywiście jest SSL ale, bez tego to jeszcze banku nie widziałam nie ma haseł jednorazowych ani tokenów, logujesz się podając nazwisko i login następnie na kolejnej stronie musisz podać hasło które zostało ci przyznane przez bank i drugie hasło które sam se wybrałeś (mogą być to tylko litery), bo z tego hasła podajesz poszczególne litery np system prosi podaj litere 4 i 5 za każdym razem inne, ale je wybierasz z listy rozwijanej.

2. Nie wiem jak polski BPH ale funkconalność moge porównać do Mbanku lub inteligo w sumie minimalna, możesz sprawdzić stan zrobić jakieś małe tranzakcje nie jestem pewna czy direct debit możesz anulować lub ustalić przez internet.

3 Co do klientów korporacyjnych nie mam doświadczenia.

4 Personalne odczucie - oni jeszcze nie dorośli do tego co mamy w polsce, chociażby uzupełnienie telefonu za pomocą konta internetowego. Stanowczo bvyłam bardziej zadowolona z inteligo gdzie miałam 24h/d sms jak zmieniał się stan mojego konta czyli nawet jesśli ktoś by coś wykombinował wiedziała bym o tym natychmiast łącznie z adresem gdzie to zostało zrobione.

Mam nadzieję że te informacje trochę Ci pomogą, a co do Eliss i żartu z włamaniami to haker takie informacje sam se potrafi znaleźć

Jeżeli wejdziesz na strony poszczególnych banków często masz demo online.

Pozdrawiam

" />Właśnie przypomniało mi się, że trzeba się wziąć za pracę licencjacką.

Częścią tej pracy będzie analiza krótkiej ankiety: http://www.ankietka.pl/ankieta/24696/uz ... owych.html .

Zwracam się do was z prośbą o jej wypełnienie. Byłbym wdzięczny, gdyby ankietę wypełnili ludzie z różnych przedziałów wiekowych. Jeśli macie taką możliwość - podrzućcie ankietę np. waszym rodzicom.

Będę przewdzięczny! Jeśli w tej ankiecie jest coś nie tak - napiszcie .

Bardzo ważne: Ankieta jest przeznaczona tylko dla użytkowników bankowości internetowej w:

1. PKO Bank Polski: iPKO lub Inteligo
2. Pekao: Pekao24
3. BRE Bank: mBank lub MultiBank
4. ING Bank Śląski: ING Bank OnLine
5. Bank Zachodni WBK: BZ WBK24
6. Bank Millennium: MilleNet
7. Bank Handlowy w Warszawie (Citi Handlowy): Citibank Online
8. Kredyt Bank: KB24
9. Raiffeisen Bank: Raiffeisen on-line
10. BGŻ: eBGŻ
11. Getin Bank: GB24
12. Fortis Bank Polska: Pl@net
13. Bank BPH: System internetowy Banku BPH
14. Nordea Bank Polska: SOLO

Ja posiadam konto internetowe w BPH od około 5 lat (pamiętam czasy oprocentowania 6%). Jestem z niego bardzo zadowolony. System jest bardzo elastyczny i intuicyjny. Również przełączanie się między kontem osobistym (ROR) a kontem firmowym jest dobrze rozwiązane. W historii 5 lat może 2 razy przypominam sobie brak możliwości obsługi konta przez internet ze względu na chwilową konserwację. Darmowe przelewy, lepsze oprocentowanie w porównaniu do innych kont to główne zalety. Z pośród dzisiejszych ofert innych banków żadna nie przekonała mnie do zmiany konta, a gdy poinformowano mnie o tym, że moje konta zostaną przeniesione do PEKAESU to broniłem się rękami i nogami. Jakiś czas temu jak stopy procentowe były jeszcze niższe skusił mnie oprocentowaniem Polbank ... jeszcze rok temu 5 % to była rewolucja ..dziś to już normalka. Jednak po zabawie z ich systemem czułem się zdegustowany (mnóstwo niedociągnięć i niedopracowań), dlatego używałem ich konta jedynie typowo jako lokaty, natomiast wszystkie inne czynności dokonywałem przez system BPH. Teraz jak BPH podniósł oprocentowanie do 4,5 % a Polbank nadal został na 5 % , niespecjalnie spieszę sie z jakimikolwiek transferami do Polbanku.

Witam jestem MDKB Banku BPH, ktory to staje się wraz z PEKAO S.A. i
UNICREDIT Group jedną z największych grup finansowych w Europie. Moją
rolą jest pozyskiwanie klientów biznesowych dla banku (pakiety
HARMONIUM + produkty bankowe), w zamian za co odwdzięczam się pełną
opieką informacyjną i bieżącym doradztwem bankowo - rachunkowo -
prawnym. Nasze atuty:

1.Największa na rynku oferta produktów bankowych - łatwe sposoby ich
pozyskania.
2.MDKB jako element spójny pomiędzy Bankiem, a Klientem: sukcesywna
opieka nad klientem - bieżące doradztwo, porady, pomoc.
3. Największa ilość bezprowizyjnych bankomatów w kraju ok.3000
4. Renoma i ustabilizowane miejsce na rynku
5. Wieloletnie doświadczenie i gwaranca wypłacalności oraz dostępności
kapitału dla Państwa dyspozycji
6. Profesjonalny Personel ukierunkowany na jak najefektywniejszy
serwis dla klienta: sprawna obsługa bez zbędnego czekania.
7. Szczycimy się najbezpieczniejszym systemem bankowości internetowej
w Polsce: Sez@m i M@kler
8. Olbrzymia sieć placówek ok. 500 - najlepsze lokalizacje w Polsce
9. Optymalna oferta wykreowana w celu zminimalizowania wymagań oraz
zbędnych formalności.
10. Doradztwo inwestycyjne i finansowe.


Osoby zainteresowane zapraszam do współpracy.


MDKB Paweł Januszek
+480504555900
tiger.management@gmail.com

Mam problem, nie moge korzystac z podpisu cyfrowego na stronie internetowej mojego konta w BPH. Kontaktowalem sie z BOKiem, ale ich metne tlumaczenia nic mi nie pomogly i nadal jestem skazany na IE. W czasie uruchamiania serwisu nie zostaje wykryty potrzebny 'komponent'. Moze ktos z was tez mial ten problem i jakos go rozwiazal. Z gory dzieki

Pozdrawiam

Jurek

Zauważyłem u siebie taki problem.

W Systemie Internetowym Banku BPH po wpisaniu identyfikatora i hasła oraz zalogowaniu wszystko z szyfrowaniem jest OK. Jednak po kliknięci na którąkolwiek opcję u góry (Płatności, Zlecenia stałe, itd.) pojawia się komunikat: "Zażądano połącznia szyfrowanego ze stroną, która zawiera elementy niezaszyfrowane" itd.
Tutaj screen http://img141.exs.cx/img141/1072/bph6lz.jpg.
Ozywiście potem w pasku adresu i na pasku stanu pojawia się przekreślona kłódka.

Problwem w tym, że raz coś takiego zachodzi, a innym razem nie.
Początkowo myślałem, że jest to wina któregoś rozszerzenia, jednak uruchomiłem Firefoksa w trybie safemode - i to samo, na calkiem nowym Firefoksie z zipa i na świeżym profilu - to samo. Na angielskiej werski też.
A w Firefoksie 1.0 nie ma tego problemu.

Ktoś miał może podobne spostrzeżenia, ewentualnie mógłby sprawdzić u siebie?

O co tutaj biega i czy jest to bezpieczne?


A zobacz czy masz także inne TLS w opcjach zaptaszkowane. Jak nie mialem v2 też podobnie mi się robiło.

Narzędzia -> Opcje ->Zaawansowane -> Zabezpieczenia:
SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 zaptaszkowane

Dotychczas nie miałem jakichkolwiek problemów z Internetowym Systemem Banku BPH. Dopiero po zainstalowaniu FF 1.0.1 to zauważyłem, zarówno w pracy (win 98 ) jak i w domu (win XP). Kumpel w pracy ma to samo.


W temacie BPH-u. Dostałem z banku taka odp: Szanowny Panie!

Zasadniczo przeglądarki internetowe z grupy Mozilla nie są rekomendowane
przez nasz bank.

Czyżby?

Przeglądarki pod systemem Windows*:
* Internet Explorer 6.0
* Internet Explorer 5.5
* Netscape
* Opera
* Mozilla, Mozilla Firefox

Ja nigdy nie instalowałem żadnych ich dziwactw i zawsze mi to działało. Co prawda pod Linuksem, ale pod Windows wystarczy zmienić identyfikację Firefoksa na linuksową i działa bez instalowania jakiśtam komponentów. Jaki z tego morał? Wnioski niech każdy wyciągnie sobie sam.

w BPH i jest hmmmmmm total chaos 2004 cala ta migracja to jedna wielka pomylka chyba !! podobno wszystkie przelewy odroczone poszly a nie poszly czyli kase zabralo z konta ale przelewu nie zrobilo w ogole ciekawe co tam jeszcze zrobilo ?!?!? ludzie bank oblegaja infolinie wylaczyli bo ja przeciazyli kilkukrotnie hle hle nie wiem ile to potrwa ale na razie chyba sie lepiej nie logowac tym bardziej ze mi juz z 3 komputerow uparcie mozilla pokazuje ze przesylanie hasla idzie zwyklym HTTP !!!!!! ludzie przeciez to normalnie kpina w zywe oczy !!!!

a teraz maly cytacik:
" Byliśmy pierwsi i jesteśmy pierwsi! Uruchomiliśmy najnowocześniejszy system internetowy w Polsce!

Bank Przemysłowo-Handlowy PBK jako jeden z pierwszych na polskim rynku zaoferował obsługę Klientów przez Internet. Teraz znowu jesteśmy pierwsi! Najnowszy System Internetowy Sez@m BPH PBK to znacznie więcej niż bankowość internetowa. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie i sugestie naszych Klientów stworzyliśmy system nowej generacji, w którym można: "

hle hle ja wymiekam


w BPH i jest hmmmmmm total chaos 2004 cala ta migracja to jedna wielka pomylka chyba !! podobno wszystkie przelewy odroczone poszly a nie poszly czyli kase zabralo z konta ale przelewu nie zrobilo w ogole ciekawe co tam jeszcze zrobilo ?!?!? ludzie bank oblegaja infolinie wylaczyli bo ja przeciazyli kilkukrotnie hle hle nie wiem ile to potrwa ale na razie chyba sie lepiej nie logowac tym bardziej ze mi juz z 3 komputerow uparcie mozilla pokazuje ze przesylanie hasla idzie zwyklym HTTP !!!!!! ludzie przeciez to normalnie kpina w zywe oczy !!!!

a teraz maly cytacik:
" Byliśmy pierwsi i jesteśmy pierwsi! Uruchomiliśmy najnowocześniejszy system internetowy w Polsce!

hle hle ja wymiekam

No, jeśli to zacznie w końcu dobrze działać, to będzie całkiem niezłe. Ilość opcji mnie pozytywnie zaskoczyła. Być może za kilka dni powiem, że OPŁACAŁO SIĘ ICH MĘCZYĆ Na razie jeszcze sobie ponarzekam

ostatno założyłem dla wypróbowania konto w BPH i gdy się probuje,zalogować do systemu bankowości internetowej banku,wyświetla się komunikat JavaScript,że komponent do podpisu elektronicznego nie jest zainstalowany,daję,żeby przeglądarka wyszukała brakujące wtyczki,ale nic nieznalazła,czy ktoś wie gdzie znależć wtyczke do podpisu elektronicznego?