OUR GAMESROOM

dworzec PKP to sprawa PKP - prezydent nie ma tych kompetencji :Up_to_s:
bezpieczeństwo to policja - jak są anty to możesz im naskoczyć, nie masz uprawnień :Up_to_s:

1. szkolenia dla pracowników ratusza z obsługi interesantów
2. program informatyzacji urzędu miejskiego i wprowadzenia "jednego" okienka dla przedsiębiorców
3. remont szkół podstawowych i gimnazjów - licea i technika pod powiat podlegają
4. remont miejskich dróg z trasami rowerowymi - niektóre są powiatowe, niektóre wojewódzkie - taka nasza Polska przypadłość
5. ekologiczna kotłownia - zależy co ma być nośnikiem energii
6. program segregowania śmieci z darmowymi workami
7. wprowadzenia kampanii promującej miasto
8. stworzeni terenów inwestycyjnych dla przedsiębiorców
9. stworzenie taniego dostępu do internetu
10. remont zabytków o znaczeniu dla kultury miasta tzw. symbole

to tak na szybko :E

a wszystko za środki UE :thumbup:
Ten post był edytowany przez ajeto dnia: 21 Maj 2008 - 00:18

ja zaczynają mnie atakować Arka i Emir (bo czuję się osobiscie atakowana) to zaczynam głębiej zastanawiać się dokąd zaprowadzą nas organizacje ekologiczne i pro zwierzęce ................... moze tutaj............

Tym, którzy przeżyją, mają zostać wszczepione czipy, dzięki którym nie tylko staną się oni odporni na niektóre choroby, ale także pozostaną cały czas pod nadzorem globalnej władzy. Ci, którzy się zbuntują, mają zostać umieszczeni w obozach koncentracyjnych nowego typu, gdzie zostaną poddani "reedukacji" lub eksterminacji. W tym kontekście wymienia się zwłaszcza ośrodki prowadzone przez amerykańską Federalną Agencję Zarządzania Kryzysowego (FEMA), które mają być symbolem zniewolenia w ramach NWO.

Po epidemiologicznej katastrofie zostanie zlikwidowana część miast. Ludzie mają docelowo zamieszkać w specjalnych miastach–strefach, które będą molochami umiejscowionymi pomiędzy parkami przyrodniczymi. Nowy Porządek Świata zakłada bowiem ekstremistyczną ochronę praw przyrody w celu powstrzymania ekologicznej degradacji Ziemi. W zamyśle koncentracja ludności ma zapewnić łatwiejsze sprawowanie kontroli nad odciętymi od siebie społecznościami. dnia 14 Październik 2009 8:53:03, w całości zmieniany 1 raz



Firma NEC zapowiada powiększenie swojej oferty monitorów LCD nowy, zgodny z ostatnimi trendami, ekologiczny model oznaczony symbolem EA222WMe. Monitor ten wyposażono w 22-calową matrycę podświetlaną diodami.



Najważniejsze cechy nowego modelu to między innymi: jasność 250 cd/mw, pobór energii o połowę niższy niż w przypadku monitorów podświetlanych zimnymi katodami, tryb ekonomiczny, ograniczający zapotrzebowanie na energię jeszcze bardziej oraz dwa wejścia obrazu: DVI i DisplayPort.

NEC MultiSync EA222WMe w sklepach pojawić się ma na początku grudnia, w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej i białej (obie ze srebrną ramką z przodu).

Który z motorów jest lepszy 1,2 16V 75 kM i moment 105 Nm, czy 1,4 8V 75 kM i moment 114 Nm. Aby odpowiedzieć na to pytanie powrócę do samochodu Renault Thalia/symbol. Wszyscy, ci którzy przesiedli się z motorów 1,4 na 1,2 byli nieco rozczarowani. Poza suchymi danymi producenta o wyższości silników 16 zaworowych nad 8 zaworowymi o tej samej mocy ale nieco mniejszej pojemności - w praktyce okazywało się tylko subiektywne. Silnik 1,4 lepiej ciągnie z dołu, uzyskuje 90% momentu o ponad 1000 obrotów na minutę wczesniej i jest tańszy w dalszej eksploatacji (chodzi o części). Ponadto 1,2 16V nie były udaną konstrukcją z uwagi na częste problemy z braniem oleju. Przypadłość ta jest niejednorodna, ale się zdarza.
Silnik 1,2 16 v lubi jazdę w zakresie obrotów od 4000 do 5000 na min (jest wyrażnie żwawszy i ruchliwszy) a to już zakres obrotów o podwyższonej hałaśliwości w kabinie i nieco wyższym zużyciu paliwa. Silnik 1,4 odwdzięczy się wyższą kulturą pracy na niższych obrotach, a przy normalnej jeżdzie okaże się równie ekonomiczny. Dobrze że Dacia nie spieszy się z wprowadzeniem motoru 1,2. Myślę, że ekolodzy zmuszą do zamiany jednostek napędowych w najbliższej przyszłości na mniejsze o wyższej mocy ala czy to będzie lepsze dla użytkowników. Moim zdaniem nie - ale każdy ma swoje zdanie na ten temat.

Formy ochrony przyrody w Polsce.
1. Parki Narodowe, 2. Parki Krajobrazowe, 3. Rezerwaty przyrody, 4. Pomniki przyrody, 5. Ochrona gatunkowa roślin i zwierząt, 6. Obszary chronionego krajobrazu, 7. Użytki ekologiczne - fragmenty ekosystemów, 8. Zespoły przyrodniczo-krajobrazowe, 9. Stanowiska dokumentacyjne

Czerwona Księga to :
Rejestr zagrożonego życia. Zawiera listę ginących gatunków zwierząt i rośliń wraz z ich dokładnych opisem i mapami, rozmieszczenia. Okleśla stopień zagrożenia poszczególnych gatunków, rzadkośc ich występowania orzaz stosowane i proponowane sposoby ochrony.

Najmniejszym Parkiem Narodowym jest : Ojcowski PN
Najwiekszym PN jest; Biebrzański PN
Najmlodszym PN jest ,, Ujście Warty"
Najstarszym PN jest : Białowieski PN

Kozica symbol Tatrzańskiego PN
Bóbr symbol Wigierskiego PN
Łoś symbol Kampinowskiego PN
Ryś Bieszczadzkiego PN
Salamandra plamista - Gorczańskiego PN



W mojej opinii małomiasteczkowość też ma wymiar ujemny. Kojarzy mi się zwłaszcza z obłudą drobnomieszczańską, ciasnymi horyzontami. Mam jednak nieodparte wrażenie, że Piotr.Stec., jak jeszcze pracował w Urzędzie Gminy w dziale promocji to przyłożył rękę do tego niekorzystnego wizerunku.

"Logo promocyjne Gminy doskonale odzwierciedla tym samym założenia Strategii Promocji Gminy Niedrzwica Duża, a więc: (...)* prezentuje rolniczy charakter Gminy z jednej strony, ale z drugiej również rodzącą się jej „miasteczkowość”,"
Logotyp oddaje rodzącą się miasteczkowość Niedrzwicy Dużej. Zastosowana delikatna czcionka szeryfowa sugeruje, że to raczej miasteczko, aniżeli duże miasto. Styl kreski symbolu daje charakter bliskości, otwartości oraz sympatycznego charakteru gminy – jest blisko ludzi. Symbol zielonych pól sugeruje jej rolny charakter, słońce sugeruje możliwości agroturystyczne i przyrodę, domek zachęca do osiedlania się Gminie, a błękitny dym oddaje ekologiczne, czyste tereny.

Logo promocyjne Gminy doskonale odzwierciedla tym samym założenia Strategii Promocji Gminy Niedrzwica Duża, a więc:

* ukazuje otwartość Niedrzwicy Dużej i jej przyjazny charakter,
* zachęca do zamieszkania w Niedrzwicy Dużej,
* prezentuje rolniczy charakter Gminy z jednej strony, ale z drugiej również rodzącą się jej „miasteczkowość”,
* promuje walory krajobrazowe, czyste powietrze i turystykę,
* pokazuje nowoczesny sposób myślenia o rozwoju samorządu

Mowa jest tu wprawdzie o miasteczkowości, a nie o MAŁOmiasteczkowości, ale słowo miasteczkowość w słowniku języka polskiego nie występuje, za to możemy tam znaleźć słowo "małomiasteczkowość". Zamiast "miasteczkowości" lepiej było zapisać w strategii słowo "miejskość", to słowo występuje nawet w internetowym słowniku jęz. polskiego PWN. Założenia promocyjne w mojej opinii okazały się błędne.
Hasło promocyjne: "GMINA, W KTÓREJ CHCE SIĘ ŻYĆ" też wydaje mi się oklepane (dużo gmin niestety ma takie) i nieudane, oraz podatne na antypromocje np. w wykonaniu kłamców referendalnych, czy też Grupy "Niedźwiedziej Buży").

Zgadzam się hasło jest oklepane i mi też jakoś specjalnie się nie podoba. Ale skoro Twoje drugie imię to "prawda" wiec proszę podaj mi 5 gmin, które ma takie hasło skoro pisałeś o tym powyżej. A co do haseł to każde można przerobić na takie jak komu wygodniej więc to żaden argument. dnia Śro 11:56, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz

Na stronie http://www.ztm.waw.pl/inf...?i=202&c=98&l=1
piszą że to będą "limuzyny":


Zarząd Transportu Miejskiego podpisał 9 czerwca umowę z firmą Mobilis, która wprowadzi do ruchu 50 przegubowych, supernowoczesnych autobusów. Pasażerom zaoferuję one najwyższy standard podróży.

Jeszcze nie wyjechały na ulice, a już można powiedzieć, że będą to limuzyny wśród autobusów. Lista ich zalet, a także wyposażenia, jest imponująca.

Wszystkie będą fabrycznie nowe i niskopodłogowe. Przegubowce będą mogły przewieźć nawet 190 osób. Będą oczywiście wyposażone w klimatyzację. Oprócz tego będą miały wygodne, miękkie siedzenia. Co ciekawe, tapicerka będzie bardzo „warszawska”. Umieszczone na niej będą symbole stolicy takie, jak Syrenka i Kolumna Zygmunta.

Będą nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Wszystkie będą wyposażone w monitoring. Kierowcy będą mieli do dyspozycji łączność radiową z dyspozytorem, która będzie nieoceniona w sytuacjach kryzysowych różnego rodzaju. Nowością będzie także, zainstalowany w komorze silnika, system samoczynnego gaszenia pożarów.

Będą też przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych , oprócz całkowicie niskiej podłogi będą miały system głosowego zapowiadania przystanków, platformy ułatwiające wjazd osobom na wózkach czy przyciski oznaczone alfabetem Braille’a.

Będą również wyposażone w nowoczesne wyświetlacze LCD z informacją pasażerską, automaty biletowe i system liczenia pasażerów.

Będą także ekologiczne . Ich silniki będą musiały spełniać najwyższą obowiązującą obecnie normę emisji spalin EURO 5. Ich silniki będą mogły być zasilane paliwami tradycyjnymi lub alternatywnymi.

Umowa została zawarta do końca listopada 2018 roku. Autobusy będą wprowadzane do ruchu etapami. Pierwsze wyjadą na trasy pół roku po podpisaniu umowy. Ostatnie – 4 miesiące później, czyli 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Będą obsługiwały najbardziej obciążone linie na terenie całej sieci komunikacyjnej. Rocznie będą wykonywały ok. 4 milionów wozokilometrów.
opublikowano 9 czerwca 2010r.


Tylko mnie zastanawia jakie to limuzyny? Przecież piszą o nich jak by to były cuda na patyku, a właśnie takie były i są wymagania, nawet dla autobusów zamawianych przez MZA.