OUR GAMESROOM

Co sądzicie o tym motocyklu ?
Jest git ... jeden stąd (forum) go ma
Jakie ma osiągi ? jak z częściami ?
Ma ten sam silnik co DT
Osiągi na poziomie 130km/h - spalanie na poziomie 6-8l - dobra przyspiecha
To Yamaha więc problemu z częściami nie widze ...
Czy są jakieś różnice między rocznikami z 2000 roku i starsze ,a czym młodsze ?
O to musisz zapytać Shakina
Jak z żywotnością ?
To 2T więc wymiana tłoka i szlif co 15-25k się przydaje
Co ile by wypadało robić remont ?
Jak wyżej napisałem - oczywiście zależy też od tłoka np.
Cytat: I jak to jest w sprawie rejstracji gdy moto jest odblokowane a chce je mieć na a1 ?
Każde 125 ma napisane w dowodzie 15kM więc normalnie na A1 można nim jeździć ...
Jak nie to to jakie polecacie 125 cc w stylu TDR ?
Hmm z takich niby turystyków to jeszcze Honda Varadero jest niezła ale to 4T więc jak wolisz

P.S. Po jakiego wafla jest to w dziale Skutery i motorowery się pytam ... przenosze -.-

Od jakiegoś miesiąca jestem dumnym posiadaczem 750 Przygodę z moto zacząłem 4 lata temu od Mińska, z którym przeżyłem wiele ciekawych przygód... potem przyszła kolej na pierwsza Yamahę ( DT 125 R ), a teraz spełniłem swoje marzenie i ujeżdżam Viruwke 750. Widze, ze na tym forum jest cale multum pasjonatów tego modelu, także pewnie dobrze się dogadamy:D
Pozdro dla wszystkich!

Witam szanowne grono.
Nazywam sie Karol Bućkowski i od dawna śledzę Wsze Forum.
Dopiero teraz zdobyłem sie na odwagę i się zarejestrowałem.
Mam cichą nadzieje, że przyjmiecie mnie jak Kamrata, a jak nie - to chociaż jak brata :)
Moja przygoda z motocyklizem zaczęła sie we wczesnych latach dzieciństwa:

1. Motorynka 1984 - 1989
2. Simson skuter 1989 - 1995
3. Kawaski LTD 454 - 2001 - 2002
4. VFR 750 F RC36 II Czerwina :) - 2003 - 2004
5. VFR 750 F RC 36 II Srebrna :) - 2007 - 2008
6. Yamaha DT 125r - 2009
7. Suzuki DR 350 - obecnie.

Jak widać moje doświadczenie z motocyklami jest znikome i dzięki Waszej pomocy
mam nadzieję pielęgnować i pieścić naszą wspólną pasję.

Część kolegów już mnie zna, a kto nie zna niech nie żałuje ;)

PS Podobno jest tutaj jakiś CFANIAK z Łomży ?????

Pozdrawiam

NICK: Peter
SKAD: Staszów/świętokrzyskie
SPRZET: Yamaha DT 125 `00
ZAINTERESOWANIA: stunt, mechanika
SKAD WIEM O OstrejJezdzie/ O FORUM?: www.stuntpoland.com



Pozdroooo !

No najmocniejsze endura to te skonstruowane na bazie motocykli crossowych, tak jak wspomniany tu exc 125, albo honda hm cre 125 (nie mylić z crm), tylko że w ich przypadku są duże koszta. To było gdzieś opisane, na forum motocyklistów chyba albo na motoX. Napewno tam jest, wiem bo czytałem, tylko nie pamiętam na którym dokładnie.

najlepsze jest jednak coś bardziej niewysilonego (np dt 125 - też dużo potrafi), albo 4t, tylko że to już od minimum 350ccm w górę.

sporo naprodukowałem się w tym temacie: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=32889
może coś pomoże. nie zawsze najmocniejsze jest najlepsze.

Napisz jaką masz Snede który rok. Ja mam X-treme SM z 2004, wszytsko seria i umiem przejecac na kole kilka metrow bez strzelania ze sprzegla ;D Moja technika jest taka: staje na podnóżkach pasażera, odchylam sie do tyłu kiedy sEnda ma kopa czyli jakies 6 tys i juz jestem na kole, tylko nie przesadz!!! a co Do wydniu 600zl o nie kupuj cylindra, tylko wydech, wydech, duzo da!!! Gdzes na forum czytalem cytat: ,, moj kolega ma sende, zalozyl sportowy wydech i nie trzeba jej prosic zeby szla na kolo,,. Pozatym V-max z 80 wzrosnie do ok 95 ;D Moja Senda licznikowo skazuje jakies 77km/h a kolega na yamasze Dt 125 z 2005 roku mowil ze moja Senda idze 93 jak jechalismy rowno ;D JAk bedziesz mial jakies pytania to wal smialo, jak bede umial to doradze jak najlepiej ;D

PS. w niemczech mozesz kupic cylinder polini 80 cmm, 17,5 KM, dwu piercieniowy, aluminim za 650.

Witam wszystkich

Mam na imie Kuba
Jestem z Mazur
latam 4 już 4 sezon
teraz na ..yamaszce'' dt 125
na zime planuje nabyć jakieś moto i zacząć przygode ze stuntem



Forum przeglądam od dawna, ale po dzisiejszych pokazach w Kętrzynie postanowiłem sie zarejestrować

i to chyba tyle

On Fri, 5 Dec 2008 08:13:32 -0800 (PST), WS
<LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote:
[color=blue]
>czesci zapewne da sie kupic tu:[/color]

Dzieki, skontaktuje sie :)
Model jest z 82r, wiec pewnie i tak pozostaje dobieranie klamotow.
Zapytam jeszcze na forum modelarzy, moze ktorys bedzie chcial sie
pobawic w konserwatora zabytkow ;)

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

On Sat, 30 Jan 2010 22:07:24 +0100, Grzegorz Brycki
<grzegorz.brycki@op.pl> wrote:
[color=blue]
>Dzisiaj byłem na ul. os. Kościuszkowskie 1 i chciałem wybrać pieniądze z
>bankomatu PKO BP. Podchodzę z wózkiem dziecięcym. Patrzę i oczom nie
>wierzę: kilkadziesiąt stromych schodów w górę bez podjazdu...[/color]

Ja tam mialem konto, srednia wieku klientow w tej placowce to jakies
70 lat. Ludzie w tym wieku nie chodza z wozkami dzieciecymi do
bankomatow. ;>
[color=blue]
>Pewnie nikt decyzyjny z PKP BP nie czyta tego forum, ale mam nadzieję że
>ten wpis, co wrażliwszych społecznie, zniechęci do podejmowania
>współpracy z tym bankiem.
>[/color]

A jak juz byles w tym banku, to nie mogles
1. pogadac z jakims kierownikiem
2. zlikwidowac konta, przeciez doja tam ludzi ze az strach.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
[url]http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html[/url]

On 20 May 2008 15:34:18 +0200, "Pikpok"
<zerozeroWYTNIJTO@buziaczek.pl> wrote:
[color=blue]
>a dla mnie spamem jest bardziej twój post - nic nie wnosi to kłapanie ozorem[/color]

Aha, to ja jeszcze raz sproboje.

Mam na imie Krysia i chcialabym zrobic ankiete p/t
""kto widzial studenta robiacego ankiete poprzez spamowanie grup
dyskusyjnych niech sie wpisuje z zaznaczeniem ile razy"
Lepiej prosze Pana ?
[color=blue]
>po to m.in. jest usenet[/color]

Dlatego moje pytanie zadale(a)m na tym FORUM.

Pozdrawiam/caluski*
Roman/Krysia*
* = niepotrzebne skreslic.
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Dnia 21.03.2007 rabka <admin@niezaleznarabka.pl> napisał/a:
[color=blue]
>
> [url]www.niezalezarabka.com[/url]
>
> [url]www.niezaleznarabka.com/forum[/url][/color]

A jaki ta rabka, chocby najbardziej spoleczna i niezalezna, ma zwiazek z
krakowem ?

Pozdr
newrom
--
Kobieta, ktora przynosi rankiem piwko na kaca jest
nie tylko madra ale i piekna! (c) ChWK
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125


  On Sun, 25 Oct 2009 12:05:27 +0100, "Pawel" <pneUSUN_TO@post.pl>
wrote:

>Nie rozumiem, ale co - to niemozliwe?

Mozliwe, ale IMHO bezsensu. chyba ze nie chodzi o bloto w ktore sie
motocykl pieknie wkleja, albo waskie sciezki z wielkimi kamieniami jak
to w gorach.
Zreszta zerkij na forum afryki, zainteresuj sie kolekcja zdjec z
wypadu do Rumunii w tym roku (Felkowski pisal, sie to nazywa multimesc
czy cos, mozesz tez szukac po slowie Tarcu)

> A widzialem zdjecia kolegi co AT jechal do Kirgistanu i dali rade ;)

Bo do tego sluzy AT, da sie nia wjechac prawie wszedzie i dojechac
daleko. Ale nie ma motocykla tak uniwersalnego jak chcesz.
Jak pogrzebiesz w archiwum to zobaczysz ze i r1 mozna przeprawiac sie
przez brody i objechac swiat. Tylko po co :)

pozdr
newrom
PS. jesli powaznie chcesz sie bawic w jazde terenowa to kup sobie cos
malego. 125ccm w 2T albo 250-400ccm w 4t i naucz sie jezdzic.
Podnoszenie 200kg jest BARDZO meczoce, a za ktoryms razem to juz sie
czlowiekowi wcale nie chce.
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

DT 125 Fajne FOTY (S)(P)(A)(M)
  Witam! Wiem ze zaśmiecam forum ale raz na jakiś czas można.
http://allegro.pl/show_item.php?item=456908798
Pozdrawiam ;) Marcin


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

To ja ide ćwiczyć na Aeroxie i DT80 ; ddd Btw. mojemu kumplowi zjebał sie kingway i pojechał do najlepszego mechanika w województwie świętokrzyskim i mu koleś nawet nie wziął bo powiedział "Chińczyków nie robie." po drugie nawet sie nie sprzeda tego gówna... Szczerze to bałbym sie takim czymś jechać 80km/h niech mi koło odpadnie albo rama pęknie (były takie przypadki) i co wtedy? No właśnie...


@Assasin
Pytałeś o DT 80 i 125 z częściami nie ma problemu osobiście Ci polece DT 125cc mocy Ci na dłużej starczy i 125cc ciągle produkują więc możesz np wyłapać DT125 z 01r a to naprawdę ważne patrząc na moją DT coraz trudniej jest wyłapać dobrą 80cc... Aaa... osobiście nie widziałem z bliska ale Dt125 jest dość wysoka i duża więc musisz być dość wysoki

btw. Jeśli chcesz sie spytać specjalistów to wejdź na www.yamahadt.info i tam wszystko Ci powiedzą (to nie reklama to nie moje forum poprostu to jest niezbędne : ) )

Wlotów nie ma za bardzo gdzie zrobić ...
Chrom mi sie nie widzi
zobacz co Rudy z nią robi ,nawet tam nie było by widać chromu...
Oooj tamm... Jak widziałem co jeden koleś z innego forum z DT robi to aż mi się jej żal robiło teraz ma KTM SX 125

Witam kolegę z innego forum. Nie baw się w różnego typu podkładki pod cylinder. Pełny efekt da tylko podwyższenie standardowych okien. Nie jest to łatwe, ale możliwe do zrobienia. Zaoszczędzisz pieniądze na tokarzu i czas potrzebny aby zrobić podkładkę. Po stoczeniu cylindra i założeniu podkładki i tak będziesz musiał tym razem obniżyć okna aby w pełni je wykorzystać. Wydech powiększ do 0,6D i zrób po jego bokach dwa małe jak będzie miejsce. Budowa wydechu i tak Cię nie ominie, bo na oryginalnym ten zestaw nie będzie chodził prawidłowo. Martwi mnie membrana z yamahay DT 80lc. W oryginale pracuje z gaźnikami 16-19mm a Ty masz 27mm. Mogą być kłopoty z jej przepustowością. Prosto z dolotu możesz jak mówiłeś dowiercić kanały prosto do płuków. Oczywiście jak znajdziesz miejsce. Pojemnością szkodliwą skrzyni korbowej nie martw się za bardzo jak dałeś podkowę. Popatrz na sportowe silniki. Nie mają pełnych wałów np. CZ cross niektóre modele i silniki Rotax. Z wytrzymałością może być krucho. Wypoleruj korbowód. Popraw wszystkie punkty smarowania łożysk. Zmień łożyska igiełkowe na korbie na firmowe np. INA. Tak jak mówiłem musi iść oryginalny tłok w odstawkę. Najtańszy będzie z CZ cross 125. Jak Cię stać kombinuj z konstrukcjami wossnera lub wertex o śr Φ 54-56. Oleje oczywiście syntetyczne. Jak się zdecydujesz na inny tłok to musisz czasy otwarcia okien dostosować pod niego. Jeszcze będzie trzeba pobawić się ze sprzęgłem ale to inna bajka. Wszystko to sprawi że silnik nie rozleci sie po kilku godzinach. Miałem dosyć hardcorowe WSK-i i wytrzymywały kilka godzin. Nie przesadź z obrotami maksymalnym. W wsk 125 ukręcało czopy, urywało magneta, wały rozchodziły sie , urywały sie korbowody i pękały tłoki. O skrzyni nie mówię. Ostre szarpniecie ze sprzęgła kończyło się wyłamaniem zębów. Z Mińskiem będzie to samo. Nie przekraczaj obrotów 8500-9000. Może się źle skończyć. Chyba że chcesz silnik na jeden wyścig.